18 Aralık 2015 Cuma

Mutluluk diyarlarina hosgeldiniz !...




Maria Magdalena Oosthuizen



Hepinize Hayirli gunler,  hayirli cumalar, hayirli yil sonu, ve hepimize  her seyin en hayirlisi olsun temennisiyle degerli blogerlerim !
Yine sizin için mutluluk avina çiktim, ve en sonunda benim çoktan yuregime taht kuran bir ressamin eserlerini tanitmaya karar kildim.
Bugun, hayran oldugum, bana çoçuklugumu animsatan , en derin duygularima huzur veren, dünyaya daha umut dolu gözlerle bakmama vesile olan bir ressamin eserleriyle bulusturmak istiyorum sizleri. Bu son donemlerin gergin, stresli, gelecege karsi endiseli ve son derece karamsar bir dunya manzarasina inat,  goruceginiz bu eserler umarim sizin yureklerinize de biraz olsun umut isiklari katar, size biraz olsun huzur verir,  biraz olsun insan oldugumuzu hatirlatir,  basit seylerle de mutlu olabilicegimzi kanitlar, çoçukluk duygularimiza hatiralarima geri donmemizi saglar, bize tekrar biz oldugumuzu idrak ettirir insallah sevgili blogerlerim…Sanattir iste! Ne diyelim ? ondan da bu beklenirdi zaten dimi?...



Bu sefer pintilik yapmadim bol bol paylastim, umarim sizde bol bol mutlu olursunuz  ;) 

O halde, musmutlu seyirler sepsevgili blogerler ! :))











































ve ressamimiz : 



kendileri Guney Afrika' da yasamaktalar...

Neseli hafta sonlari ! ;) :)) 

20 yorum:

  1. harikaaaa bunlar , ressamımızı tebrik ediyorum.
    Paylaşan yüreğine sağlık canım edamm:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı cumalar ipecik böcecik..resimler ne sıcak ne kadar masum bir o kadar da hayat dolu..evi önünde çiçekleri sulayan kız tablosunu kendime ayırdım izninle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı cumalar! Tmm hediyem olsun camım benim ! Bu güzel yorum için çok teşekkürler !

      Sil
  3. Ayşegül kitaplarının büyülü havası var bunlarda da. Kırmızı ne güzel kullanılmış ve çocuklar.. Kaybolup gitsek bu resimlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa inanınki kaç gündür düşünüyorum bir şey çocukluğumu hatırlatan bir şey var çok yaşayın Handan hanım , gerçekten Ayşegül serisini ne çok okurduk daha doğrusu resimlerine bakıp hayallere dalardık...

      Sil
  4. gerçekten de ihtiyacımız var evet böyle masumluğa. anime filmler filan izlemek lazım hatta :) bunlar da çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Bonjour chère amie,

    Quel bonheur que d'admirer ces magnifiques peintures remplies de douceur, d'innocence, de spontanéité... Une enfance retrouvée qu'on a malheureusement si vite perdue. Que donnerait-on pour redevenir enfant !...
    Merci pour ce très joli partage...

    Je vous souhaite un Noël rempli de joie et d'amour à vous et tous ceux que vous aimez.

    Gros bisous

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merci beaucoup pr ce si gentil commentaire martine !
      Gros bisous à toi aussi ! ❣️

      Sil
  6. selaamm:):):) efenim mutlu yıllar olsun :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu ylllar prenses ama sen gene gitmişsin !

      Sil
  7. baksanaaaa seen yeni bir blog daha açtın de mi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok açmaya çalışmış gibi bir hal oldu, aynı anda vazgeçttim 😒

      Sil
  8. Nasıl güzeller, nasıl umut ve huzur dolular.. Ressamı şahsen tanımak isterdim. Bu resimleri yapan eminim huzur dolu kocaman bir yüreğe sahiptir ki son fotoğrafta kendisini gördüğüm kadarıyla yüzüünden bile okunuyor.
    Çocukluğuma daldım, özlem yine büyüdü o saflığa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet huzur dolu demi nursalkımı ?! Aynı fikirdeyim bende ...

      Sil
  9. Şş nerelerdesin kuzum , inşallah iyisindir? Seni merak eden biri var bil istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gibiyim ya kuğum bilmem ki neye göre ölçülür ! ☺️ Çok şükür! Umarım sende öylesindir ! Kocaman öptüm seni 😘

      Sil
  10. Eskiden kara kalem çizimler yapardım. Ama bir kaç yıldır elime hiç kalem almadım. Bunları görünce içimde yeniden bişeyler kıpırdadı. Bir kaçını çizmek istedim bi anda. :)
    Çok teşekkür ederim hepsi birbirinden güzel.
    Ressam arkadaşımızın da eline sağlık.
    Güzel kalpli kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ! ☺️ Evet öyle gibi çıplak yazar !

      Sil