19 Kasım 2014 Çarşamba

“En çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır”



“En çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır” demis monşer Moliere
Iyi mi demis ?
Elbette iyi demis demesine...  de... ama ne kadar dogru ?
Ben bazen bana zit insanlarida severim, benim tam tersim olanlarda ilgimi çeker...Enteresan bulurum, kesfetmeye calisirim... farkli olunca ikilik doguyor, konusabiliyoruz... Yani konusup anlasma imkani var...Bazende kendimizi tamamlayici oluyor o insan... yani bir iliski zenginligi bu aslinda...heyecanda katiyor biraz biraz...
Kendimize benziyen insansa...ruh ikizimiz olabilir ama konusmaya gerek var mi? acaba?...  kendimizi aynada gorur gibi anliyabiliyoruz , kendimizi onda bulabiliyoruz, ama... hangi tarafimizi buluyoruz karsi tarafta ? kayip ettigimiz benligimizi mi acaba ??? yoksa surekli kafamizda bize dirdir eden kendimizi mi taniyoruz onda ??? yoksa her insan biraz narsist mi acaba ???

Iste boyle ! Ben hem bana benziyeni severim... hemde hiç alakam olmiyani, yani benzemiyeni...
Nefret ettiklerime gelince... onlar artik insanliktan cikmis olanlar, iki ayakli mahluklar, yani insanlik degerlerini yitirmis caniler...Herkes gibi yani... Yani... herkesin nefret ettigini dusunuyorum bu insan aparanslilari...

Ozlemisim hepinizi ... Tekrar aranizda bulunmaktan mutluluk duyuyorum,... 
Kimilerini aramadim sormadim diye... kirdim uzdumse bagislayin beni... ne olur...:(

Sevgi ve saygilarimla,
Tekrar Bismillah... (ama zamanim çok kisitli oluyor bilesiniz...)

12 yorum:

  1. İnsan herkesle konuşabilir anlaşabilir ancak arasında duygusal bağ kurabildiği kişiyi sever...
    Sanırım molier bunu kastetti. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygusal bag ? hmm! ... buda farkli bir bakis acisi...ama itirazsiz,, tartismasiz! evet yaa! :) sag olasin Hanifecim !

      Sil
  2. oyy yerim seni ben:):):) yazına gelinceeeee..

    "Farklılıklar bazen hoş bir bütünün parçası oluyor,en az benzerlikler kadar.."

    demiş sessizin kaçık prensesi..
    öpüldüüünnn:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam ozetledin iste ! baskasin ! baskaaa!
      kocamaan ! Gocammann...!

      Sil
  3. heeey kırmazsın sen kismeyiiii :)

    YanıtlaSil
  4. En çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır...
    Aslında çok mantıklı :)

    YanıtlaSil
  5. hmm ilginççç:) düşünmeliyim bu konuyu:))

    YanıtlaSil
  6. Nedenini yaz bağışlayayım :)))))
    Şaka şaka sen bir tanesin.Benim 3. kızım. Canımsın. Ve mutlaka tanıyacaksın birgün bu anneni :)

    YanıtlaSil
  7. ondannn çok ürküyorum işte !!! başta bu blog illerine başlamadan önce eşime ve kendime söz vermiştim bu sanal dünyada kimseye fazla yakınlaşmıcağıma :((

    YanıtlaSil