17 Şubat 2015 Salı

Bir karamsarlik

 görsel :Romero Rerondo


BIR KARAMSARLIK

Hüzünlüyüm bu gece, karardı çevrem 
Nerede kaldı dünki o Aydın neşem ? 
kendimdendir gelen kötülük ve şer madem 
niçin Çaresiz ve umutsuz, ufkum bilmem!

Ne fayda renkler, Görmüyor bu gözler
Bırakma beni, acizliğime teslim etme ey yücem!
Üşüyorum, içimde kor Ateşler yansada,
ısınmam !
Yalnızım, çevremde milyonlar olsada, 
görmem !
Doldur şu yüreğindeki boşluğu varlığınla, 
kadem kadem!...
terketme beni derinlerimdeki zindanlarda, 
bir başıma, 
acizim dayanmam !
Biliyorum hep sensin benim tek çarem,  
onuda unutamam !  ...
Aydınlat ! Aydınlat!  
Yak şu beynindeki ışıkları, 
körüm !
Sensiz Yalnızım, 
tek çıkış yolu olsada 
bulamam !
Ey ilahi kudret !  senin  elin olmadan,  
hep Madurum, 
Ve korkarım, o  karanlık düşlerden 
asla çıkamam ! 
 nefes alamam,yasiyamam,..




7 yorum:

  1. Tüm karanlıkları elbet bir gün ışığa kavuşturacak O'dur ancak onun için sabır gerek biraz.

    YanıtlaSil
  2. Öyle demi yaa Hamiyetim :)

    YanıtlaSil
  3. evet kesinlikle öyle..birde ..zaman ..birazcık zaman..

    YanıtlaSil
  4. sabırla koruk helva olur derler, helva olması epey zaman gerektirse de...

    YanıtlaSil
  5. Evet destinym öyle :)

    YanıtlaSil