20 Şubat 2015 Cuma

GAPPASOV RAMIL

iyi seyirler ! 
















15 yorum:

  1. Çoook güzel amaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller gerçekten... :)

    Ben de beklerim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler edacım hepsi birbirinden güzel :)
    3. benim olsun mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam verdim gitti :) uzun zaman oldu yine beklerim destinym

      Sil
  4. İyi bir seyir oldu cidden :) Harikalar Eda bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi yaa Hamiyet bencede bayiliyorum ben bunlara seyretmeye :)

      Sil
  5. düzelmemiş kiiii. bak yavaş yavaş bi daha denesene yaa. bişiyi yanlış yapıyon sanırımsam yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy Deeptonem yaa fazla vaktim olmuyor sorunun ne oldugunuda tam kavriyamadim herhalde , vaktim olunca bir daha denerim soz ! iyki varsin canim yaa!

      Sil
    2. tmm!!! yaptim ama duzeldi mi yoksa duzelmedi mi , hic bir bilgim yok Deep !!! zaten bozuk oldugunu bile hala farkedemedim bir turlu, niye anliyamiyorum yaaa!!! toh toh !
      ya sen nasil anliyorsun bozuk oldugunu ???

      Sil
  6. bak 8 gün geçti...bak o kadar yoğunum yinede bilok geziyorum:):) hep dürtmek mi lazım seni yaaa,:) huuu komşu komşu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim geldim :)))) pardon pardon!! soz geliyorum!

      Sil
  7. bu kez düzelmiş kiiiiii heyoooooo :)

    YanıtlaSil
  8. Youppiii !!! :))) çok merci canım !

    YanıtlaSil