5 Mart 2015 Perşembe

Ben burdayim !





TAMAM...

İnanmıyorum yaaa !! ha ha ha !! Gülüyorum gülüyorum çok hoşuma gidiyor ! Cok seviyorum yaa gerçekten çok seviyorum !!! Seni prenses ya !
Evet biliyorum değerli blog dostlarım ben böyleyim :  Biraz ara verdim...:(  Biliyorsunuz ki ben biraz ara verince,  o ara uzuyooor uzuyooor, kocaaa mesafeler oluşturuyor ! Nereyse bir yerlerde blog canlarımın olduğunu..Unutmuyorumda » hani unutmayı kıl payı kurtarıyorum ;) ( ayyy sizleri unuturmuyum canım sizler benim canımsınız canım )
Sanırım artık zamanla beni iyce tanımışsınızdır…Neyse yine afınıza sığınıyorum ne demiş Mevlana hazretleri : « GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL, BİN KERE TÖVBENİ BOZMUŞ OLSAN YİNE GEL ! BİZİM KAPIMIZ UMUTSUZLUK KAPISI DEĞİLDİR.... Yani siz bu işin « tövbe »  tarafına takılmayın ama «Umutsuz kapısı deyildir » e dikkatinizi çekin lütfen…  Demek istediğim şu :Değerli dostlar ne olur benden umudunuzu kesmeyin.   yani bu sözü siz bana söylemiş olun  …Bende size koşa koşa gelirim,  emin olun !   … Gerçe bizim Prensesim, buna benzer sözlerle, yani  o güzelim ikna edici sözleri ile,   beni adeta boynuna ip baylanarak çekilen yabani atlar gibi bu blog dünyasına geri getiriyor ya :) :)…O görevi gayet iyi yapıyor bence ;)  Hatta tarzına bayılıyorum : Evet Prenses ! beni biraz dürtmek lazım anlasilan,  yoksa yerimde sayıklıyorum efenim…Herhalde ben böyleyim…elbette ben böyleyimdir… J J
Neyse konuya geçelim tekrar, yorgun bir sekilde dersten, eve geldim. Artik hakettigimi dusunerek, bir film kiraladım, ekranın karısına geçtim bir güzelde ayaklarımı uzatım, tabi telekomandam elimde… Tam o an !  ne oldu mu dersiniz ??? Efenim tam filmin oynaması için düğmeye basıcaktım ki bir de ne aklıma ne  gelsin ??? …. Siz ! Evet !  yanlış duymadınız değerli dostlarım : o esnada, «  siz !  » aklıma geldiniz. Ve bunun bir haksızlık olduğunu düşündüm : sizi ben çok ihmal ettim itiraf ediyorum : ((  Ve sonra mı ?...  Hemen yerimden kalkım.  Bilgisayarımın başına geçtim, ve şu an, bunların sizlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyorum… 
Bu uzun aradan sonra ne mi yaptım dersiniz?  Şöyle diyeyim : Öncelikle,  evimdeki inşaat projesi yarım kaldı  Daha henüs bitmedi : işlerin yoğunluğundan dolayı ,biraz ara vermek zorunda kaldık ama size yinede bir mücdem var !  Hani evimde  bir çalışma odası  ayarlama projem vardı ya ??? O proje olucak inşallah değerli dostlarım !!!  hani beyler beyim ne der bu işe demiştim ya  sizlere !  İşte o beyler beyi başını olumlu tarafa salladı efendim yani sizin anlıcağınız onayını verdi !!! İnşallah en kısa zamanda sona ericek bu proje : « Yasasııın ! » dediğinizi duyar gibi oluyorum J Evet bende öyle diyorum şu an içimden ) …
Bugünlük bu kadar dostlar ! Hayirli, tatli rüyali geceleriniz olsun !

19 yorum:

  1. Hahaaaaaa bende o "j " lere takıldım gülen yüz şeysi dimi o....:) :)....yazcan tabiki yakandayım bilesin:):)...güzel arkadaşım..bak şimdi sepetimde bi sürü beyaz laleler var..senin en sevdiğin ...serpiştirdim çevrene onları..ve kocaman gamzeli gülümsedim...:)kendine iyi bak..görüşürüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j ler gulumseme evet, bazen yazi tipi degisti o yaptigim gulumsemeler j lere donusuyor !!
      ayyy ! senin lalelerini seveyim beeen ! :))) çok mersi canimcim benim ;) grsrz !

      Sil
  2. Bu arada bende cok isterdim.. sırf hobilerimle meşgul olacağım ayrı bir odam olsun..ne bileyimbkeyifli zamanlarım olsun..artık eskisi gibi böyle güzel zamanları bulamıyorum..farklı bir dönemdeyim..ay sabah yazı yazcaktım sana içimi dökeyim..çalışmanın ötesinde çalışıyorum..beynim devamlı işle meşgul ve takip etmem gereken bir yığın şey var..mükemmeli yapmaya çalışırken yanı başımda akıp giden bir hayat var..keyifli insanlara inanılmaz özenmeye basladım..ay bazı biloklara bakıyorrum keyyifli keyifli anlatıyolarya ne yapayım okuyup iç çekiyorum...ay bu konuya nerden geldim ben yaaaaa akşam akşam??? Ay neyse kaçtım ben..:) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki dokuceksin ! insan icini sadece sevdiklerine dokebilir ama suna inaniyorum prenses sen çok yakinda ferahliga kavusucaksin canim bu kadar yogunla karsi artik hakediyorsun ! tabiki insallah seninde bir hobby odan olur! :)) sevgiyle kal ! ;)

      Sil
  3. Eee sana da günaydınlar olsun o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdide tunaydinlar oldu vakit Hamiyetim :)) tunaydinlar canim ! siirlerini çok ozledim gelicem çok yakinda! !! :))

      Sil
    2. Hani nerdesin yahu sen :(

      Sil
  4. Ben demiştim zaten, sen bir yolunu bulur ikna edersin diye.. Çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa demistin kahve telvem benim hakliymissin ! tesekkur ederim canim benim :))

      Sil
  5. güzel haber evet hadi oh atölyen olcak yaaaa aferim beyler beyineee :) kaybolunca ben de gelip soruyom ki amaaağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet pardon yaa!! Unutmuşum ama ... Aslında aklımdasın ama söyleyin unutmuşum :(( neyse bir daha olmaz söz ! Merci atölyem için ;) :)

      Sil
  6. İyi ki gelmişiz tam o an aklına :)
    Çalışma odan için şimdiden hayırlı olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  7. çok açıyorsun arayı çoookk

    YanıtlaSil
  8. Gülmen geçtiyse yazsan diyorum hani!!!ay devamlı benmi diceeeemm!!!!nerdesin komşu huuuuu:):):)

    YanıtlaSil
  9. Gülmen geçtiyse yazsan diyorum hani!!!ay devamlı benmi diceeeemm!!!!nerdesin komşu huuuuu:):):)

    YanıtlaSil