10 Şubat 2015 Salı

Biraz hayal biraz meal...




Ne desem nasıl başlasam… Güzel bir gün geçirmenin keyfini yaşmaktayım… Sanmayin ki olağanüstü, muhteşem bir gündü …  Hayır ! Tam tersi sıradan ama  keyifli bir gündü efendim…Niçin mi ?...

Öncelikle, tatminlik duygusu, sonra dostlarla buluşma görüşme sevinci… Evet işte bu kadar basit bir  şey…İçim kipi kıpır… Diyorum, bu akşam valizlerimi katip, bir yata binsem, uzuuun bir yola çıksam bir güverte de gün batımı izlerken diğer yandan güzel bir romanın sayfalarını yudumlasam büyük bir istiahla…Aynı, elimdeki bir fincan kahveyi yudumladığım gibi mesela… Gerçi hiç bir zaman güvertede sıcak kahve içmenin tadına varamadım ki ben. Hep elimde soğumuştur, ve soğukta olsa içmişimdir… Bunları anlatırken bir yaz tatilinde, yine güvertede kahvemi yudumlarken, bir  Fransız mimar bey  efendi ile tanışmıştık yaşlı bir bey eşi ile Türkiye ye gidiyorlmlarmış… çok sevmişler bizim cennet vatanımızı. Artık bundan böyle hep orada yaşamaya karar vermişler ve yerleşmek için hazırlık yapıcaklarmış…Bense, bunları duyunca hem gururlandım hem kıskandım açıkça … Düşündüm : Bir yabancı aile bizim vatanımıza yerleşmek için can atarken, biz onların ruhsuz topraklarından ömrümüzü tüketiyoruz… Ne garip demi ??? Bende bir gün,  vatanımda süresiz kalmanın tadını çıkarabilirmiyim dersiniz ?… Bilmem ki.  Yine de ben buralari özlerim herhalde….Yillarca kaldigim mekanlari, konuyu komsuyu, rutin ve siradan hayatimi…
neyse bugunluk bu kadaaar,  ben" Filinta"'yi izlemeye koyuluyorum : Güzel bir dizymis ya bu normalinde fazla televizyon dizileri izlemesini sevmem ama bu ilgimi çekti valla , çok kaliteli gorunuyor ikinci izleyisim ve geriside gelir herhalde vakit buldukca, ha birde Ertugrul dirilis var oda hiç fena deyilmis...Ondan sonraki Gundem Oteside harika, Zaten daha önceden Pelin Cift'e bayiliyorum...hihi anlasilan bugunlerde bol bol tv izlicem... tabi basinda uyuyup kalmazsam...:( 

16 yorum:

  1. bak ne yemek yapacağının yorum cevabını yazdım biloğumda bi dene bak tavsiye ederim..:)

    YanıtlaSil
  2. Insan Saçma sapan da olsa şu Yazıyı okurda gider diymi ama !!!ben burada yazmak için o kadar zorlanıyorum , yazmazsam Sessiz gelir saçlarımı çeker diye , bir dünya işin Gücün içinde, sen bana kahvaltı mönüsü ver kaç!!! Olucak şey mi ?!!! Hadi gel madem gel beraber yapalım kahvaltıyı hazırladım senin mönüyü (bir helva eksik o dün bitti, ), aç susuz gitme o stresli işe!! ;) :)) öpüldün !

    YanıtlaSil
  3. Ay geldim de sanırım öğleyemeğine yetişebildim kiiii:):)

    YanıtlaSil
  4. inşaallah vatanında süresiz kalacağın günler de gelir canım :)

    YanıtlaSil
  5. Inşallah her şey umulduğu gibi olur hayırlısı;) :))

    YanıtlaSil
  6. ayy biraz komşularını arkadaşlarını annatsana amaaa bizeee :)

    YanıtlaSil
  7. Her günün keyifli ve sevgi dolu geçsin Edacan :)

    YanıtlaSil
  8. Seninde inşallah Yurek Tatlısı ;)

    YanıtlaSil
  9. eee geldim bak sonra nooldu ki? :):) yaa bak ne dicem eskisi gibi gün içerisinde çok fazla blog okuyamıyorum..seni takip etmediğim anlamına gelmez..yani iş durumlarım değişti ya..bırak okumayı nete girme fırsatı bile bulamıyorum..öğle yemeğinde hem yemek yiyorum hem arada bloglara bakıyorum..çok dikkatimi çekenlere ve devamlı takipte olduklarıma yorum bırakabiliyorum..Ondan sonracığımaaa :):) ööle işte:):) yazını tabiki okudum..yaz tabi sen..görüşmek üzere kocaman öptüm :):)

    YanıtlaSil
  10. hişşşşş pişttt bak yine geldim ben :):) yorgunum ve uykumda geldi..görüşürüzz kendine iyi bakk:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde senin su itip kakmalarin olmasa ben bu kadar yazamicam :) Hadi sana Tatli ruyalar! ;)

      Sil
  11. İpekböceği vatandan uzak yaşamak çok zordur eminim ama bazen ben çok yoruluyorum ülkemden ve kaçıp gitmek istiyorum.. Umarım sende gönlünün en mutlu olduğu yerde uzun ve mutlu bir hayat yaşarsın.

    YanıtlaSil
  12. Canim benim ulkenden kaçip gitmekle sorunlar çozulmuyor ki. Nereye gideridersen git her yerde o kaçtigin sorunlarin aynisi vardir :(( belki bazen daha da beteri... En azindan kendi ulkende olunca bir insan sicakligi, ikin uçuncu sinif vatandas olmuyorsun, sokakta gezerken kendi kulturunden bir seyler sana hitap eder,içini isitir, kendi damak tadina hitap eden, bir sey canin seker, bir selam bir ezan sesi seni kendine getirir, bir tebessum bile kendi ulkende inan daha farkli daha icten daha samimi...sokakta insan var insan en azindan, buralardaki ki gibi ruh deyil ... evet bir kaç istisnalarda yok deyil biliyorum,ama o kadar deyil

    YanıtlaSil