16 Aralık 2014 Salı

Sonuçta insanız, hepimiz farklıyız...




İnsanların umursuzluğu beni çıldırtıyor !!!
Nasıl olurda bir insan kayıtsız kalabilirir? nasıl olurda bir insan duyarsın olabilir ? Nasıl olurda bir insanın fikri olmaz ? fikri olsa bile onu açıklıcak çesareti bulamaz ?ulann sen nasıl bir insansın ???
öyle olucağına yat öl daha iyi !! hayvansal bir içgüdü bu  ! Tahamülüm kesinlikle yoktur böyle tavırsızlığa!  böyle bir dostum olucağına, bana fikrini açık açık beyan eden düşmanla dost olmayı terçık ederim. Varsın fikirlerimiz örtüşmesin ama cesur olsun! mert olsun! İster sağcı olsun,  ister solcu, ister hırıstiyan, ister yahudi, ister ateist, ister müslüman, ama yalancı ve sönük olmasın , ama riyakar olmasın ! bir rengi olsun, her ne ise kabulümdür, o onun fikridir, aynı görüşte olmak mecburşyetinde deyiliz  yeterki dürüst olalım, insan olalım !!! İşte bu ... 

14 yorum:

  1. Amin inşallah aynen dediğiniz gibi olabiliriz bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah alık balık :) hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. Ah bir insan olmayı başarsak, bir başarsak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir zamanlar insandık da insan olmasına sonradan birazcık cıvıttık sanırım ;) :) içi dolu Handancımm ;)

      Sil
  3. hangi yorumu yanıtlamadım ama söleseneeee bilemediim kiii ya :)

    YanıtlaSil
  4. ama çok yazı yazıyom yaaa ondan işte geriden geliyom yanıtlarda. bi iki günde anca yanıtlıyom yaa. ama du sölesene senin yanıt veremediğim yorumun hangisi hemen yanıtlayım sanaaa :)

    YanıtlaSil
  5. ;) verdin ya işte ! ;) :)))

    YanıtlaSil
  6. ah Eda..İnsanız farklıyız..Kimseyi yargılayamayız ve sorgulayamayız...İyi niyet ve anlayış herşeyi farkeder..Olumlu ve güzel düşünme tüm art niyetleri yok eder..Güzel bakar ve güzel görmeyi o zaman anlarız..Daha keyifli bir hayat adına..
    Koccaman öptüm ve gıdıkladım seni..:):):)
    gülümseee...
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  7. Burada birde Mevlana'ya danışalım bakalım bakalım ne demiş bizim büyük üstadımız bence onun 7 öğüdünden bir kaçtanesi tam konuyla ilgili: efenim :
    5- Tevazu ve alçakgönüllülükte toprak gibi ol
    6- Hoşgörürlükte deniz gibi ol
    7- Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol
    7. Öğüdü benim bu konuya, tam isabet etmiş ama ... Ne güzel söylemiş yaaa!! O iki kelamla bitirmiş bense uzun lafın kısasına nir türlü geçemiyorum...
    Yaa prensesim yaaa!!
    Gıdıklanıyorum ama yapma.. yapma !!! :)))

    YanıtlaSil
  8. kime kızdın amaaa bu yazıdaaaa söle dövelim onu amaaa :)

    YanıtlaSil
  9. Ayyy sorma Deep yaaa !!! Her insanın çevresinde vardır bşr takım riyakar iki yüzlü birileri işte ben böylesine çooook kızarım , hoşgörülük ve tevazu başka tabii
    !! Beni anladığın için sana teşekür ediyorum kardeşim yaaa!! :)

    YanıtlaSil
  10. Ahhh ah Eda'm benim çevremde hele bin tane hain riyakar yalancı çıkarcı dolu var hemde çokkkk.
    Boşver..
    SS canım çok hemde.

    YanıtlaSil
  11. :(((
    Allah sana çoook kolaylık versin , yardım etsin...:(

    YanıtlaSil