5 Aralık 2014 Cuma

Yaptığımız iyilikten gururlanmak


 Yaptığımız iyilikten gururlanmak !
Ben çalıştım, ben kazandım , ben sahib olduklarımı hakkettim,
ben emek verdim , ben ona yardım ettim , eksiğini tamamladım... Ben , ben , ben...
Başınıza bir felaket geliyor ve saçınızı bile tarayamıcak hale geliyorsunuz...
Hani biz güçlüydük , çalışırsak başarıyorduk! Birilerine yardım edebiliyorduk!
Yaptığımız iyilikleri bile hepten kendimizden bilirsek , Allah' ın kudretini yok saymış oluyoruz,
ve bir gün bütün sahib olduklarımızdan,  en gurur duyduğumuz varlıklardan bir anda yoksun olabiliyoruz... O istemezse biz ne iyilik yapabiliriz, ne de güç sarfedebliriz...
Yüce Mevlam yolumuzu şaşırmasın, bizlere her şeyi olduğu gibi dosdoğru göstersin,
bizleri yanıltmasın inşallah ...
Biraz fetfa gibi oldu bu post ama... Ne yapalım bugün bana gelen ilham böyleydi...
A sahi bu gün cuma! Belkide farkında olmadan altbeynim bana bunları dikte etti...
Bak bak gene iyiliği kendimden bildim... Konuş konuş boşuna! Kızım önce sen kendine anlat bu söylediklerini !!! Allah'tan ! Allah'tan !  Allah ılham verdi bunları sana farkında olmadan !!! Tövbe tövbe! :))

Siz daha amin demediniz mi yoksa ??!!!!
 :)) hayırlı cumalar!

14 yorum:

  1. Ben amin dedim :)) Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De! de ! hoca döver sonra !! ;) :))duayla kal !

      Sil
  2. AMİN AMİN :):):)

    YanıtlaSil
  3. Ha şöyle !!! Amin diyen yürekler sağolsuuun!! :))

    YanıtlaSil
  4. Aha, az kalsın yorum kısmını bulamayacaktım da diyemeyecektim :-)

    Amin.

    Dedim:-)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Senin demene şaşırmadım desem yalan olur safransarısı ;) :)

      Sil
  6. ıhıhhı diye beni güldüren yegane insanlardansın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gul gul canim benim gulmeyi en cok hakkeden insanlardansin sen!:):*

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Demezsen olmaz tabii ;):)) amin amiin amiiin !:))

      Sil
  8. Amin X milyonlarca milyar kez...
    :*

    YanıtlaSil