3 Aralık 2014 Çarşamba

İmaj değişikliği




İmaj değişikliği


Ara sıra iyidir imaj değiştirmek..Durgunluğumuza biraz heyecan katmak, belkide  tekrar canlanmak adına...Sakin halimizin bir monotonluğa dönüşmemesi için belkide... İnsanlıktır hep gayret ederiz tekrar suyun üzerine çıkmaya... Bazen başarırız bazen hiç çıkmak istemeğiz, derinlerde unutulup gitmek isteriz, ve tekrar dalarız başımızı, bu sefer iyice sokarız derin sulara... Taki oradada da boğulma hissiyle ve can havliyle atarız kendimizi oksijenli havalara...Amma...Nereye kaçarsak kaçalım sorumluluğumuzla başbaşa kalırız. Her nefes alıp verişimizde, ölüp dirilmiyormuyuz aslinda her anımızda. Ve hep,ama hep kendimiz karar veririz hayata devam edip etmiçeğimize, pes edip edmiçeğimize, adam gibi yaşayıp yaşamicagimiza...kendi tercih ve kararlarımızla devam ederiz, her defasinda bu dünya yolunda nasıl yasayıcağımıza, ve yasamicagimiza...


işte böyle bir anımda
yaptım bir değişiklik blogumda,
fakat her değişiklik yapınca
taktir edersinz ki, sizde olmuşsunuzdur farkında :
benden gider,  bir parça !
bloğumda öyle mutlaka...
panel ayarında bir yer bozarım her defasında...
ne yapayım dostlar, hayat risk almak deyilmidir?
bazen bozarım bazen yaparım...
bazende hepten boz-arim
ama her defasında
tekrar kalkarım ayağa
bu çoook uzun bir süre sonra da olsa ;)

Bu sefer bir şey bozmamışımdır inşallah :)))




8 yorum:

  1. bana göre güzel olmuş..sen kendini iyi ve güzel hissediyorsan güzel olmuş..yani olmuş, olmuş:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş mu ?!! Öyle diyorsan öyledir o halde ;) sen gül yeterki gül!!heeep gül! :))

      Sil
  2. Ben beğendim, gayet güzel olmuş...:)

    YanıtlaSil
  3. Süper o zaman ! ;) teşekürler canımcım :)

    YanıtlaSil
  4. her halinle seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  5. Önemli olan senin sevmen sen sevdiysen ben de sevdim (gerçi renkli renkli bir başlığın içimi açıyordu ama sen her halinle mükemmelsin) canım böceciğim. SSSSSSSSSSSSSS
    SSSSSSSSSSSSSS hemde çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. :)) :* :*
    Merci beaucoup ma chere Vuslat abla tu es adorable !

    YanıtlaSil