12 Aralık 2014 Cuma

Ivan Slavinski

   

           Uzun zaman oldu biliyorum..Sizleri sanattan uzak bıraktım biliyorum... Aslında bende çok özledim sanat eserlerini uzun uzun seyretmeyi...
...
Ivan Slavinski 1968 , Leningrad doğumlu bir Rus ressamıdır. Sanat tarihi uzmanı olan annesi, oğlunun bu yöndeki kabiliyetini keşfedince hayretlere düşer, ve derhal babası onu bir sanat okuluna yazdırır...Ben sözü daha fazla uzatmadan sizleri eserleri ile başbaşa bırakayım...

İyi seyirler !..





















15 yorum:

  1. Oturduğum yerden sanki bir sergiye gitmiş kadar oldum sayende, teşekkürler ve mutlu hafta sonları Eda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seyirler Hamiyetim :) bir şey deyil ! Güzellikler paylaştıkca tatlanır ;) huzurlu geceler!

      Sil
  2. oleey oleeey ne güzeeel. koycam bunu bloguma bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) emindim senin çok seviceğimden deep !!! Ne mutlu ! Koy istediğin kadar ;) :)

      Sil
  3. Canlı renkler canlı çizimler içine çekiyor insanı, bayıldım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Hadan ! Bende aynı düşünüyorum :) yorum için teşekürler

      Sil
    2. Ayyy pardon !!! İsmini yanlış yazmışım çok özür diliyorum Handan'cım

      Sil
  4. koydum linkini bilokumaaa :)

    YanıtlaSil
  5. :)) mersi ;) yine beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Sanat eserlerini uzun uzun seyretmek derken aklıma Madonna geliyor, Kürk Mantolu Madonna :)
    Ve bu yorum merhaba'm olsun size, deep'ten geliyorum görüşmek üzre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsin! Sefalar getirmişsin! Merhabalar efendim merhabalar ! :)) kürk Mantolu Madonna ha ?!!

      Sil
  7. Uffff özlemişim hemde çok İpecik böcecik sanat galerisini gezmeyi.. Pariste olsaydım senin rehberliğinde luvre gezseydik..Harika hep bekliyorum böyle güzel tabloları..

    YanıtlaSil
  8. Ve seni çok seviyorum.
    Çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

    YanıtlaSil
  9. :))
    Ablaların birtanesi

    YanıtlaSil